Kundnöjdhet når nya höjder hos SLP
Kategori

Loading...
Swedish Logistic Property (SLP) har nått en viktig milstolpe genom att uppnå sitt mål om ett NKI (Nöjd-Kund-Index) på minst 80. I den senaste undersökningen uppmättes ett imponerande resultat på 81 av 100, vilket markerar en betydande ökning från 74 som uppmättes i den första undersökningen år 2023.
“Dagens osäkra omvärldsklimat ställer extra höga krav på att vara en aktiv fastighetsägare och ha ett tätt samarbete med hyresgästerna som skapar långsiktiga värden för båda parter. Därmed är det extra glädjande att vi uppnått vårt kundnöjdhetsmål. NKI-resultatet på 81 är ett tydligt kvitto på att vårt fokus på nära relationer och en hög servicenivå uppskattas”, säger Filip Persson, vd på SLP.
SLP planerar att fortsätta använda regelbundna undersökningar för att följa upp kundnöjdhet och utveckla service och förvaltning. För SLP är hyresgästerna alltid i centrum, och företaget strävar efter att skapa långsiktiga värden för både hyresgäster och aktieägare.
Swedish Logistic Property är ett svenskt fastighetsbolag som förvärvar, förädlar och förvaltar logistikfastigheter med hållbarhet i fokus. Värdetillväxt skapas genom löpande utveckling och förädling av fastigheterna, som är belägna i Sveriges viktigaste logistikpunkter. Fastighetsbeståndet omfattar en uthyrningsbar yta om cirka 1 400 000 kvm. SLP:s B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm Mid Cap.
För ytterligare information, kontakta Filip Persson, vd på SLP, telefon: 073-327 27 57.